1.Kattintások
A kattintások segítségével mérhetjük közönségünk elkötelezettségét és érdeklődési szintjét. A kattintások száma azt mutatja meg, hogy hányszor kattintottak az emberek hirdetéseinkre és jutottak el ezáltal weboldalunkra.
Érdemes figyelnünk a CTR-t, azaz az átkattintási arányt is, mellyel a felhasználói aktivitás mérhető. Minél nagyobb a CTR, annál jobban érdeklődnek az emberek a hirdetéseink iránt.
2.Megjelenések
A nevéből már nem nehéz kitalálni, ez a mutató megmutatja, hogy hányszor jelenik meg a hirdetésünk. A több megjelenítés magasabb márkaismertséget eredményez a vállalatunk számára.
3.Konverziós mutatók
Konverziók alatt a webhelyen végrehajtott műveleteket értjük. Ez különböző lehet minden vállalkozásnál. Lehet például termék kosárba helyezése, email cím megadása, foglalás, vásárlás, kijelentkezés.
4.Gyakoriság
A gyakoriság megmutatja, hogy egy-egy ember hányszor láthatta az adott hirdetésünket.
Ha a gyakoriság 5 körül mozog, az azt jelenti, hogy átlagosan majdnem 5-szer került egy ember elé a hirdetésünk. 5 fölött már érdemes a költségen állítanunk, vagy esetleg a célközönségünkön változtatni, hiszen senki sem szeretné, hogy hirdetései ahelyett, hogy felkeltenék az érdeklődést, pont az ellenkezőjét érjék el és irritálják a felhasználókat.
Irány a Hirdetéskezelő és nézz utána a legfontosabb mutatóknak.
Forrás: https://www.bigcommerce.com.au