Cél az új ügyfélszerzés
A Performance Max az eredményeket a konverziós célok alapján optimalizálja, és a legmagasabb megtérülésű konverziós lehetőségeket keresi – csatornától függetlenül.
De mi is ez az új funkció?
Új ügyfélszerzési célt beállításával eddig csak a Smart Shopping kampányokban találkozhattunk, azonban most már a Teljesítmény maximalizáló kampányokon belül is elérhető lesz ez az opció.
Mik az új lehetőségeink?
Emelhetjük például ajánlatainkat az új ügyfeleknek megjelenő hirdetésekben vagy akár optimalizálhatjuk úgy kampányunkat, hogy csak az új ügyfelekre licitáljon.
A Performance Max új ügyfélszerzési célja a következő hetekben jelenik meg, minden olyan hirdető számára, aki potenciális ügyfeleket szeretne szerezni vagy növelni szeretné az online értékesítését. És ami a legjobb benne, hogy mindeközben igyekszik kampányunk költséghatékony maradni.
Mostantól könnyebben azonosíthatjuk az új ügyfeleket is, például megadhatjuk saját belső adatainkat az Ügyfélegyezési listákon keresztül, konverziós cím
kéket állíthatunk be.
Frissül az Insights Page, azaz az Elemzések oldal
Az Insights, azaz az Elemzések oldal használata segít megérteni az automatizálás által vezérelt döntéseket, illetve egyszerűbben átláthatjuk kampányainkat általa.
Két új típus is érkezik a Performance Max-hoz:
1.Asset audience insights
Megmutatja, hogy a képeink, videóink, szövegeink hogyan szerepelnek egyes közönségszegmensekben, ezáltal jobban személyre szabhatjuk kreatívunkat.
2. Diagnostic Insights
Itt megtekinthetjük, hogy egy már létező Teljesítmény maximalizáló kampányban van-e valamilyen megjelenést vagy teljesítményt gátló elem, vagy egy esetleges beállítási probléma.
Minden problémánál javaslatokat is találunk a megoldásra, így könnyen és gyorsan javíthatjuk kampányunkat.
Smart Shoppingból Performance Max
Az elkövetkező hetekben jelenik majd meg egy új fejlesztés a Google Ads-en belül, mely lehetővé teszi, hogy az intelligens Shopping- vagy helyi kampányokból egy új, különálló Teljesítmény maximalizáló kampány váljon, amely képes megtartani az előző kampány tanulságait. Az új kampány tartalmazza majd az előző adatait, mint például a költségkeretét és az a különböző beállításait is.
Forrás: