Mi is az a Google Cégem?
A Google Cégem létrehozásával kis- és középvállalkozásunk lokális marketingjét erősíthetjük. Használatával új potenciális vásárlókat célozhatunk meg. Segítségünkre van a Google térkép is, ugyanis a vállalkozás helyadataival kombinálva, ha egy felhasználó egy adott településen belül rákeres egy szolgáltatásra, akkor a kereső a mi üzletünket fogja ajánlani a számára.
Milyen információk adhatóak meg a fiókon belül?
- Fényképek
- Helyadatok
- Friss információk a vállalkozással kapcsolatban
- Szolgáltatások
- Termékek
- Nyitva tartás
- Útvonalak
- Vélemények
És ami a legjobb az egészben, hogy a profil létrehozása teljesen ingyenes és mindemellett rendkívül felhasználóbarát. A felsorolt adatok különböző helyeken jelenhetnek meg, mint például a Google Keresőben, a Google Térképen és a Google Shoppingban.
A Google Cégem egyik legfontosabb titka: minél több információ áll a felhasználók rendelkezésére, annál megbízhatóbb és sikeresebb lesz a cégünk. Az ügyfelek nagyobb valószínűséggel látogatnak el és vásárolnak olyan helyeken, amikről úgy érzik ismerik.
Milyen lehetőségeink vannak, ha kész a Google Cégem profilunk?
Kezdődhet a fiók optimalizálás, cél a legjobb eredmények elérése.
A Google keresőmotorja 3 tényező alapján rangsorolja a vállalkozásunk profilját:
- Keresési relevancia
- Üzletünk népszerűsége
- Távolság a keresési helytől
- Hitelesítés
Fontos, hogy hitelesítsük vállalkozásunk fizikai helyét, így nagyobb valószínűséggel jelenhetünk meg a helyi keresések között
- Kulcsszavak
Használjunk megfelelő és releváns kulcsszavakat, hiszen ezek elengedhetetlenek!
- Vélemények
A vásárlói vélemények optimalizálás szempontjából nélkülözhetetlenek. És ami még lényegesebb: válaszoljunk és köszönjük meg a visszajelzéseket! Mindig reagáljunk, függetlenül attól, hogy pozitív vagy negatív egy vélemény.
- Képek minősége
Készítsünk minőségi fényképeket, ezek minden üzleti profil lényeges részét képezik. A megfelelő fénykép rengeteget segíthet abban, hogy meggyőzzük a felhasználókat, hogy látogassanak el az üzletbe. Azon felül, hogy a vásárlók is jobban értékelik majd, még pluszban segít kiemelkednünk más vállalkozások közül.
- Profil naprakészsége
Mindannyian tudjuk, milyen frusztráló egy üzletben megjelenni, és látni, hogy zárva vannak. Figyeljünk oda arra, hogy rendszeresen szerkesszük, ha frissül a nyitva tartásunk vagy az elérhetőségünk megváltozik. Ne felejtsük el az ünnepeket és a különleges dátumokat sem!
A legfontosabb, hogy használd ki a Google Cégemben rejlő lehetőségeket.
Forrás: ppchero.com